четвъртък, 31 октомври 2013 г.

Halloween around the world

Хелоуин е.. Седя си кротко вкъщи и ми е много тъпо.

Бях си приготвил едно костюмче на Батман. Впитичко така по мен, да ми изпъква там каквото трябва да изпъква, та да хващам окото. 

Естествено, под трикото хората са се погрижили да има съответните дунапренени подплънки, които да оформят плочките по гърдите и корема ми.

Изобщо – фантастична работа. И наметало имам, както си му е реда, да ме пази отзад, за да не ме изненада някой, че то от толкова красота знае ли човек..

Също така имах кошничка. Не точно кошничка, ами голяма кошница, аз да не съм някой пикльо на 10 години, мога да мъкна количества. Да си трупам вътре кукис и кендис.

Ding Dong
Trick or treat?
Wow!!“

И кошницата се пълни.

После мислех, както съм си с костюмчето, да отпраша към некое барче. Там ще е пълно с идиоти като мен, минимална възраст 25 години, и всеки дегизиран като изрод. То хубаво, че се намират такива костюми с по-голям размер, защото – странно но факт – основно произвеждат детски сайзове.

Щеше да има и секси медицински сестрички, секси вещички, секси вампирки и след няколко питиета  и бармана щеше да ми се види секси.

Да, ама си седя вкъщи кротко и ми е тъпо.

Защото винаги ще се намери кой да ти развали купона. Някакви бабички се разпищяха щом им ding-dong-нах на вратата. Уж в един блок живеем, какво се плашат. Има и едно ченге, тропам му на вратата, отваря ми по пищов, искам да кажа гол, целия в косми и като му викам „Trick or treat?“ ми отговаря: „А го каза още веднъж, а такъв хет-трик ше ти набутам, че нема да може да сядаш!“

Прости хора. Не спазват световните културни традиции. Цял свят днес празнува Хелоуин, хората се веселят, а тук бързат да ти го набутат.

То да беше само това – добре.

При третия ми опит да изпрося бонбонче беше най-зле. Някакви простаци като почнаха да се смеят, чак сълзи им протекоха. Тея десетокласници утре ще ми паднат, днес не ми беше до битки, че костюма малко ми се навира тук там и все трябва да го вадя.

Та кискат се пубертететчетата, сочат ме и ме снимат с телфоните си. И тъкмо да ми стане обидно – взеха та ме заляха с вода, та ми стана мокро.

Седя вкъщи, тъжно ми е, ама ми е и мокро, и няма да изсъхна до утре. Ама за какво ми е утре. Батман не е бил народен будител, та да тръгна с костюмчето си. Пък и някой знае ли кои, да му се невиди, са те будители? Да не би те да са пробудили мъртвите?

С две думи – до утре де що има мъртъв пробуден – ще си е заспал обратно.

Гледам в интернет. Никъде ни няма сред държавите, които празнуват Хелоуин. Е как може така. Празнуваме си го тук и още как, само някакви ретроградни елементи го саботират.

Ама аз съм сигурен, че тая информация в нета не е вярна, защото там липсват сума ти европейски държави, не само България. А съм сигурен, че в цивилизования свят навсякъде са се направили на тикви.


Ами да. И аз съм си тиква пък.



Няма коментари:

Публикуване на коментар