вторник, 1 октомври 2013 г.

Инхалации за Юксел



Изпитвам страх от това някой да се задави пред мен. Поради това следя с повишено внимание новините по БТВ, особено когато там е Юксел Кадриев. За мен не е никакво успокоение, че в една толкова професионална медия със сигурност има подсигурен асистент, който в критичния момент да хлопне Юксел по гърбината, та да изплюе новината, с която се е задръстил.Имам чувството, че там трябва да съм аз и да поема спасителната мисия в свои ръце.

И как не – като устата му постоянно лепне на тоя човек и жертви на това явление падат всякакви гласни и съгласни и никой не се сеща една чаша вода да му подаде. Дори напротив – при всеки такъв случай (тоест всеки път, като поеме думата от аутокю-то) – партньорката му на екрана едва сдържа смеха си, а горкия Юксел простодушно се присъединява към веселбата, което допълнително влошава сполетелия го задух.

Сигурен съм, че ако под внушаващото мащабност декорно бюро господин Кадриев постави леген, пълен с гореща вода и подходящите билки, би могъл да инхалира при всеки удобен случай и това вероятно би подобрило комуникацията му с аудиторията.

А ако потопи боси крака в същия този леген – това неминуемо ще върне и Ани Салич в най-гледаните новини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар